فیلتر استخر

فیلتر استخر شما به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات استخر شماست. صرف نظر از اینکه استخر شما از چه نوعی باشد، فیلتر از مهمترین تجهیزات خریداری شده می باشد. با انتخاب یک فیلتر استخر مناسب و با اندازه صحیح مشخص می شود که تمیز و متعادل نگه داشتن آب استخر کاری آسان و راحت است نه کابوسی وحشتناک.

وجود یک سیستم فیلتراسیون مناسب، علاوه بر فراهم کردن امکان شنا در آب شفاف و سالم، برای کلیه دستگاههای مورد نیاز جهت نگهداری از استخر برای کار صحیح بسیار مهم است. زمانی که در استخر هستیم، بدن ما مقدار زیادی آب را از طریق پوست جذب می کند. بنابراین بسیار مهم است که تا حد امکان آلودگی و سایر مواد مضر در استخرها را کاهش دهیم. اصلی ترین تجهیزات برای انجام این کار سیستم های فیلتراسیون استخر است.

فیلتر استخر شنا شما قسمت مهمی از عملکرد کلی استخر شماست. بدون فیلتر استخر خاک و ذرات گرد و غبار و آلودگی ها نه تنها به استخر راه پیدا می کند بلکه در آی باقی هم می ماند. آلودگی های موجود در آب باعث بیماری پوستی و تنفسی و عفونی در شناگران می شود. همچنین باعث رشد جلبک در استخر نیز می شود. زمانی که آلودگی ها در آب باقی می مانند، آب به سرعت کدر می شود و برای شنا مناسب نیست.

منبع مطلب:www.digipoolmarket.com